ffontsnappen aan chaotisch asie en leven in luxe!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gerjan - WaarBenJij.nu ffontsnappen aan chaotisch asie en leven in luxe!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gerjan - WaarBenJij.nu

ffontsnappen aan chaotisch asie en leven in luxe!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerjan

10 December 2008 | Singapore, Singapore

ja ff snel een berichtje vanuit singapore!!

tiss hier heel anders dan al die andere aziatische steden! singapore is echt super luxe, tis hier zelfs duurder als in europa en das toch wel ff wenen na al die super lage prijzen in thailand en maleisie!! maar tis toch wel ff lekker om heel ff weg te zijn en genieten van het luxe leventje!!

Omdat ik toch nog geen trek had om te vliegen met een oor die nog wat beurs was van die kleine ingreping besloot ik maar om ff een kijkie te nemen in singapore, ik hoorde al van andere backpackers dat het echt heel anders is als e rest van Azie.. maar dat als je de kans hebt het toch ff mee moet maken!! de reis ernaartoe was heel relaxed maar toch zal ik nooit kunnen wennen om hier door de duanes te gaan.. toch altijd weer een spanning van als maar niemand iets stiekem in me rugtas heeft gestopt want je hoort hier echt van die spookverhalen!!

Nadat we waren afgedropt op het busstation moesten we opzoek naar een plaats om te verblijven, ik had van een meisje die ik ontmoed had in kuala lumpur een adres gekregen van een chill backpackers hostel wat na singpourse begrippen nog best te betalen was.. dus taxi aan gesproken en hij kende de plek niet maar het adres wel.. de taxi chauffer sprak een beetje nederlands omdat hij een paar maanden in amsterdam was geweest dus samen met met zijn hulp hebben we het hostel kunnen vinden! het was een echt backpackers hostel met op het balkon allemaal bedden (gelukkig nog wel overdekt) duss hier kon ik prima verblijven,

De eerste dag ben ik naar de orchid road gegaan, echt een luxe straat die helemaal versierd was met kerst versieringen en slingers en lampjes enzvv was erg leuk om doorheen te lopen, net een soort sprookjes dorp.. dis toch echt waar de rijkere mensen uit azie naar toe komen om vakantie te vieren en te chillen! dat zie je dus echt ook.. allemaal van die chinese mensen helemaal gedresst, ik voelde me echt een beetje een zwerver met me afgeknipte legerbroek en witte shirtje, maja boeie ik zie ze waarchijnlijk toch nooit meer haha

dag daarna ben ik hier een singapoer sling gaan drinken, das de cocktail van singapour, kost 15 euro ofzo maja je moet het een keer gedaan hebben werd mij verteld dus waarom niet.. daarna chinatown nog ff bezocht! echt in elke grote aziatische stad hebben ze wel een china town en het ziet er overal hetzelfde uit.. een langestraat met eetkraampjes en mensen die je lastig vallen voor een massage of voor de kleding, schoenen, horloges, armbandjes etc die ze verkopen!

S'avonds ben ik nog wezen bowlen met een nederlands meisje en twee canadesen!! grappig bowlen in singapore had nooit gedacht dat ik dat zou doen haha maja moest natuurlijk wel de eer van mijn land hoog houden duss heb die canadesen wel ff verslagen!!

volgende dag heb ik de bus weer gepakt naar kuala lumpur want tis hier erg leuk maar erg duur duss twee dagen is genoeg!! ik vertrek morgen weer naar thailand om daar nog ff te chillen aan de westkus en dan te vliegen naar changmai en daarna naar vietnam te vliegen!! iig dat zijn nu mijn plannen ik weet niet of dat ook zo gaat verlopen maar ik hou jullie op de hoogte!!

igg groeten aan iedereen!! vanuit Azie!!!!

  • 09 December 2008 - 17:52

    Hannie:

    woh wat een weelde leuk hoor!! groetjes uit koud en regenachtig NL

  • 09 December 2008 - 19:45

    Zusje 3:

    lieffie!!!! wauwww!!! dat ziet er uit als een groot sprookjesland!!!! al die lichtjes en versieringen!!! love it!!! en die cocktail!!! lekker hoor!!! hier gaat alles relaxed! zondag sinterklaas gevierd en vandaag elin's verjaardag!!! lots of presents dus!! nu nog ff bij bas en carine thuis!! zo naar huis kerstboom versieren voor de volgende feestdagen!! lekker burgerlijk haha!!mis je hier broer, maar je verhalen en pica's maken het weer helemaal goed!!! ben trots op je!!! genietze!!! luvyaaaaaaaaaa

  • 10 December 2008 - 20:00

    Isabelle:

    ff heel snel je verhaal gelezen in nederland ga ik er ff rustig voor zitten!! ziet er echt chique uit in ieder geval!!
    dikkeee kus

  • 11 December 2008 - 07:05

    Inge:

    He panna!

    Goed om je verhalen te lezen! shit, nu wil ik ook naar singapore en maleisie!!! ;)
    Ben bijna 'klaar' met Azie helaas.. (maar dan OZ)..
    Als je naar Chiang Mai gaat; 't is super daar! en Julie's guesthouse is my favourite so far!!! Enjoy de rest!

    kus!

  • 11 December 2008 - 14:04

    Marjolein:

    Hi!

    Leuk om al je belevenissen zo te lezen! Wel een beetje jaloers!! (Behalve op je ruisende oor dan...!)
    Groetjes van je ouwe collega!

  • 12 December 2008 - 10:26

    Pieter:

    Yo Panna! relaxt man dat je het naar je zin hebt
    zou best ff willen ruilen met je;)
    ltrs

  • 13 December 2008 - 09:32

    Teejoo:

    PPPAAAAAANNN!!!!!

    Lekker bezig hoor! Ff de aziatenjetset bezoeken.. Ik geef je groot gelijk;) En leuk om dan op je slippertjes en korte broek tussen de dure mensjes te lopen! Weten ze gelijk dat er een polderboy in town is;)

    Hoe ver ben je al met je boek? Of lees je m al voor de 2e keer haha.

    Zit op het moment lekker te snotteren hier in Nl. T heerst een beetje want iedereen communiceert met zn neus lijkt het wel.

    Hou ons op de hoogte en have fun in Vietnam!

    High five!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Gerjan

Actief sinds 02 Nov. 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 22611

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: