Uit me dak in Vang Vien! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Gerjan - WaarBenJij.nu Uit me dak in Vang Vien! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Gerjan - WaarBenJij.nu

Uit me dak in Vang Vien!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerjan

14 Januari 2009 | Laos, Vientiane

Sa bai dee!! iedereen

Ik heb hier de tijd van me leven, elke dag is is het weer zoon chaoss. Het tuben is echt hilarisch.. wij huren niet eens meer zoon band maar zwemmen gewoon van bar naar bar, elke bar heeft zijn eigen muziek en zijn eigen swings.

Bij swings moet je denken aan een touw met een handvat en dan ga je van heel hoog van een soort van kabel af en dan wordt je gelanceerd in het water. Ik ga wel ff een filmpje op me site zetten zodat jullie ongeveer weten waar ik het over heb. Het probleem is wel dat je bont en blauw het water uit komt want je kletst echt van hoog ongecontroleerd op het water dus heb al paker met me gezicht recht op het water gekletst maar he is het zeker waard haha..Iedereen tekent elkaar ook onder met benzine stiften en hoe gekker je eruit ziet hoe beter (beetje zoals die feesjes in nederland)

je begint ongeveer om 1 uur smiddags en dan ga je bij het eerste barretje een bucket halen (een emmertje met wisky mix) en vanaf daar ga je weer door naar de volgende en de volgende enzv.. uiteindelijk eindigt iedereen bij 1 bar waar dan een groot kampvuur wordt gemaakt waar dan iedereen omheen danst echt hilarisch, het leuke is dat iedereen ook op elkaar let want de rivier heeft best een harde stroming maar er is in 1 jaar tijd maar 1 iemand overleden en elke dag zijn er wel 300 mensen op het water..Het eindigt ongeveer om 5 uur omdat het dan te koud wordt, dan gaat iedereen wat eten om (als je het red) uiteindlijk bij de smilebar/discotheek de avond af te sluiten.

Wij hebben nu ook echt een leuke groep met een mannetje of 15, iedereen van het julie guesthouse in changmai zit nu hier en we zijn net familie, iedereen let goed op elkaar, ik heb al heel wat plaatsen in de wereld waar ik nu naar toe kan gaan en dan kan ik bij die mensen verblijven enzvv duss heb na deze reis nog genoeg plaatsen waar ik naartoe moet gaan.

Vandaag heb ik een rustdagje want ben helemaal stijf en blauw van het tuben, dennis is nu een graffiti peace aan het zetten in een barretje hiero.. hij had op mijn lichaam met benzine stiften een graffitipeace gemaakt en dat zag iemand en die wou dat dennis dat ook deed in zijn bar dus hij had voor dennis spuitbussen gekocht dus ga zo daar ff kijkie nemen..

Over drie dagen ga ik naar vietnam om daar mijn laatste drie weken door te brenegen.. de tijd gaat nu echt super snel! Enige wat ik hier mis is familie en vrienden maar voor de rest nog niet echt zin om naar huis te gaan,

naja zou wel frikandelspeciaal lusten! greetz from Laossss

  • 14 Januari 2009 - 10:56

    Jan:

    Ik zie dat je je wel vermaakt. Gaaf dat je zoveel mensen leert kennen en dat de sfeer goed is. Vanochtend werd ik wakker van een kettingzaag. Ze hebben nu de boom voor onze tuin in het plantsoen omgezaagd. Ging razend snel. Mama is naar het werk . Anet belde dat Hilde zere tandjes had. Zo gaat het hier zijn gangetje. Ik ga nu naar de boerderij. Het is wat grijzig en mistig weer.Gerjan geniet ervan en het ga je goed. Groeten papa Jan.

  • 14 Januari 2009 - 14:39

    Zusje 3:

    gerrrieeee!!!! jij vermaakt je duidelijk gruwelijk!!!! die kabelbaan, whoehoeeeee!!! en die laatste foto's met je mooi beschilderde voorkant, in het zonnetje, zuipend uit een emmertje whiskey, hoe relaxed is dat!!! Hier alles goed! 2x1e met dansen, dit weekend erik jarig, binnenkort beoordelingsgesprek @ work en weekendje weg geboekt om in winterbergen te snowboarden!!! Lieffie, geniet nog ff van Vang Vien en dan op naar Vietnam!!! Veeeel plezier!!!
    misssyaaa & luvyaaaa

  • 14 Januari 2009 - 21:04

    Niek En Irina:

    Jeetje wat gaat de tijd snel, ziet er zeker relaxed uit wat je daar allemaal meemaakt!! Geniet er nog even van, voor je het weet zit je terug in het vliegtuig naar het koude Holland!
    x van ons

  • 14 Januari 2009 - 21:13

    Zusje 2:

    Heb net je video's bekeken. Ook die van het boksen. Had ik nog niet gezien. Wat leuk om jou te horen lachen!
    Laatste nieuwtjes hier;
    Verbeek van Feynoord is ontslagen.
    Helaas geen ijs meer.
    En het hele gezin hier ligt plat (behalve ik...)
    Dikke koorts en snipverkouden.
    Wel gezellig hoor met Bas, Elin, Loek en Wende op de bank.
    Heel veel plezier nog! Geniet ervan. Een dikke knuffel van ons.

  • 14 Januari 2009 - 22:21

    Jeroen :

    Hey kerel!!!!!

    Jerry man, super om je verhaal te lezen,kon helaas ff geen contact meer met je krijgen, heb je nog proberen te bellen op je nieuwe nummer, maar op een een of andere rare manier werkte dat niet helaas, even later ben ik zelf nog mn telefoon kwijtgeraakt(mn goede) met alle contacten erin!We hadden onze horloge een half uur achter staan, waardoor we met een big hangover de boot van ko samui ,de bus en tein hebben gemist na bangkok, ja heel verhaal, leg het je nog wel uit haha!wij zijn gisteren weer in nederland geariveerd en mis het leventje daar nu al Jerry!!geniet er nog maar ff lekker en drink nog maar een lekkere dikke bucket ;). zie je snel in nederland and have funn over there!!

    greetzz Jeroen

  • 16 Januari 2009 - 07:34

    Diana:

    Topper zo te lezen vermaak je je prima!!!!
    Wat een mooi verhaal weer en leuke foto's
    Vooral die foto dat je helemaal onder getekend bent....hihihi
    Veel plezier nog die laatste paar weken!!!!!!!!!!!

    Dikke Kus Diana


  • 16 Januari 2009 - 14:05

    Marrrr:

    noh die fotoos worden per keer ook leuker hoe het eruit ziet. Zal straks wel weer effe wennen worden hiero hihi.
    Hou je haaks ouwe gek en denk eraan nou glove no love hihi

  • 16 Januari 2009 - 14:31

    Isabelle De Kip:

    Heeyy!!
    oohww ik ben jaloers op je!! Vang Vien is echt leuk he!!
    Vet stoer dat je die hoge swing hebt gedaan, heb je ook nog die hele hoge waar je af moet jumpen? die gebouwt is met 3 stukjes bamboo, die durfde ik dus echt niet !!
    En dat met die benzinestiften, das echt grappig want toen ik daar was deden ze dat ook al gewoon, hele brillen getekent enz op je hoofd!! Dat kampvuur ken ik niet, maar dat lijkt me echt heeeel erg gezellig, lekker chillen in zwembroekkie!
    Hier in nederland heeft het flink gevroren de laatste week, vorige week met zijn alle wezen schaatsen was echt zoo leuk en hilarisch, flink wat valpartij-en gezien haha,
    nog maar 3 weken??? jeetje wat gaat dat snel, ga je niet je ticket verlengen??
    en cambodia ga je dus overslaan?? Krijg je spijt van!!! ;-) je hebt gewoon nooit genoeg tijd, maakt niet uit hoelang je weggaat!!
    zo weer fijn lang verhaaltje! heb wel zin om lekker al je foto's te gaan bekijken!!
    Doe een jumpje en een bucket voor mij!!
    veel pelzier nog.XXX

  • 17 Januari 2009 - 08:11

    Arie:

    hahaha.

    dikke poep.

    Ben benieuwd naar jullie verhalen als jullie terug zien.

    peace en groeten aan dennis

  • 18 Januari 2009 - 11:36

    Teejoo:

    Ouwe frikandel;)

    Zo te lezen zit je echt in "pannaland", beetje slingeren, drankje drinken en kliederen met filtstiften.:P Hier is het Schaatsen, klunen en koek & Zopie. RUILEN???

    Leuk om te lezen!!

    Groeten aan Dennis!

    sampai jumpa;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Gerjan

Actief sinds 02 Nov. 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 22598

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: