oud en nieuw en vliegen door de jungle!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerjan - WaarBenJij.nu oud en nieuw en vliegen door de jungle!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerjan - WaarBenJij.nu

oud en nieuw en vliegen door de jungle!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerjan

04 Januari 2009 | Thailand, Bangkok

Gelukkig 2009 iedereen!!

Ik zit nu in een stadje op de grens van thailand en laoss, we blijven hier overnachten en gaan morgen met de boot loas in.

Oud en nieuw heb ik gevierd in changmai en dat was echt super, daarvoor zat ik in pai dat hippieachtige dorpje.. ik ben daar niet zo lang gebleven omdat het stervens druk was met allemaal thaise vakantiegangers, ik ben daarom trug gegaan naar changmai..

ik zat weer in het geusthouse julie's en met oud en nieuw hebben dennis en ik iedereen gevraagt wat ze met oud en nieuw gingen doen en vele wisten het nog niet duss hebben we veel mensen uitgenodigt om eerst met ze alle ergens wat te gaan eten en daarna naar de rooftopbar te gaan om af te tellen voor het nieuwe jaar. Uiteindelijk hadden we een leuke groep met ongeveer een mannetje of 15.. uiteindelijk hebben
we met ze alle op de markt gegeten en zijn we daarna de rooftopbar in gegaan, dennis reisde ook ff samen met een vriendin van hem uit cambodja, en dat meisje is echt stinkend rijk dus die haalde de hele avond voor iedereen drinken haha thaise mensen dachten dat we haar hadden ingehuurd om ons te serveren e ze stonden er echt raar van te kijken dat zij alles betaalde.. om twaald uur werd er door de hele bar afgeteld en gelukkig nieuwjaar gewenst enzv.. wat de mensen hier doen is van de grote witte lampionnen aansteken en die gaan dan de lucht in en ze gaan echt super hoog duss wij hadden om twaalf uur ook van de lampionnen gehaald en op de straat de lucht in gestoke wsa echt lache om te doen, daarna zijn we met ze alle naar de discotheek gegaan en is het erg laat en gezellig geworden.

De dag erna hebben we met de hele groep een beetje zitten chillen in de tuin want iedereen was erg brak
Maar door die avond konden we nu wel veel mensen en daar hebben we dan ook veel dingen mee gedaan in changmai, ik heb samen met dennis ook de gibbon experience gedaan, dan hang je aan een kabel en dan ga je van boom naar boom door de jungle (een hele grote kabelbaan) was echt super vet want het was hoog (30m) en het ging snel, ik heb er ook een filmpje van dus zal wel proberen up te loaden, onze begeleiders waren twee van die thaise mannetje die weer de hele tijd grapjes met ons uithaalden door de kabels heen en weer bewegen als jij er vanaf raasde enzv, was echt weer een superervaring daarna hebben we weer een waterval bezocht, erg mooi..

De rest van de week zijn we veel oppad geweest met de groep en zijn we veel wezen stappen, was ook wel weer verrot om gister afscheid te nemen maja das reizen..

ben op dit moment erg moe dus ga ff vroeg nachtje pakken zodat ik morgen weer wat fitter voel ver op de boot!!

het gaat hier nu dicht dus kan geen foto's opladen die komen nog wel paar vette van oud en neiuw

iedereen veel plezier met schaatsen!!

  • 04 Januari 2009 - 17:26

    Zusje 3:

    haha ger de regelaar!!! jij plant die feestjes wel he!!! ik dacht toen je me belde dat je het had over witte balonnen, maar ik zie nu dat het lampionnen waren!!! echt heel mooi lijkt mij dat om te zien!!! jammer van de foto's, die houden we van je tegoed!!! veel plezier op de boot naar laosss!!!! genietze!!! luvyaaaaa

  • 04 Januari 2009 - 17:36

    Isabelle De Kip:

    Hey panna!! aller eerst een gelukkig nieuwjaar!! ik hoorde dat je iedereen je aan de telefoon had gehad!! echt leuk, je was het gesprek van de avond, de boyz vonden het allemaal zo leuk!! En je was lekker aangeschoten zeiden ze,... al denk ik dat dat gewoon je nieuwe thaise accent is ;-)

    spannend die gibbon expercience heb er toen veel over gehoord, echt vet dat je het heb gedaan...!!!

    heel veel plezier in laos en voorzichtig met de LAOLAO :-D!!

    XXXX

  • 06 Januari 2009 - 15:52

    Isabelle De Kip:

    Net je foto's gecheckt....Wouw wat ben jij lekker ingeburgerd daar, ouwe hippie!!
    :-D

  • 06 Januari 2009 - 22:46

    Diana:

    Happy 2009 ouwe!!!!!

    Super leuk om je verhalen weer te lezen!!!!!
    Wees blij dat je daar zit t was vandaag overdag - 4 brrrrrr
    Dit zijn geen temperaturen meer....

    Geniet ervan!!!!!!

    Dikke Kus Diana


  • 08 Januari 2009 - 23:10

    Geer,Danny,TijN:

    Krentenboll,..

    Je chilled hem daaro goed merken wij op ouwe trekezell,.. :)

    Wat een contrast, jij in je hotpants en wij hebben hier vanuit de polder live op nl tv, sinds 12 jaar weer ofzo, jaja, daar komt die,..

    NK op natuurijs, gereden op Oostvaadersplassen!!..

    Beste voor 2009

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Gerjan

Actief sinds 02 Nov. 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 22600

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: