Ko tao - Ko pangnag- ko tao en regen!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerjan - WaarBenJij.nu Ko tao - Ko pangnag- ko tao en regen!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerjan - WaarBenJij.nu

Ko tao - Ko pangnag- ko tao en regen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerjan

25 November 2008 | Thailand, Bangkok

Ola iedereen
ik wil iedereen ff bedanken voor het plaatsen van berichtjes kijk er toch altijd wel weer ff naar uit om van iedereen wat te horen!!

Hier gaat die goed alleen het regent gewoon dus das ff wat minder!! ik ben vanaf ko toa naar ko phangnang gegaan een iets wat groter eiland waar de beruchte moonparties worden gehouden, en dan heb je er een hele hoop, fullmoon, blackmoon, halfmoon, shallowmoon en ga zo maar door! De boottcoht ging goed maar niet met iedereen haha ik had gelukkig zoon pilletje tegen misselijkheid maar ongeveer de heelft van de mensen op de boot zat te kotsen..

op het eiland aangekomen werden we weer opgewacht door allemaal thaise mannetjes die je een hostel probeerde aan te smeren.. heb een bungelowtje genomen vlakbij de halfmoonpartie die die avond zou plaatsvinden.. echt een relaxt resort dat gerunt werd door een nederlandse vrou en man die de hele dag door alleen maar bier dronken en shaggies rookten haha maar ze waren opzich best aardig.. toen ik daar aankwam zaten er ook een paar engelsen voor hun bungelow een vissie te eten.. ben dus maar meteen op hun afgestapt om te vragen of zo ook naar halfmoon partie gingen en ze nodigte mij meteen uit om met hun mee te gaan, de halfmoon partie was echt vet.. midden in de jungle en lekkere muziek dus was vet om mee te maken.

Uiteindelijk ben ik twee dagen met die engelsen opgetrokken beetje zwemmen in de zee en biertjes drinken.. daarna ben ik naar HatRin gegaan dat is wat meer in het toeristische gedeelte, wou ook meemaken hoe dat was!! en was opzich best leuk maar overdag is het er echt rustig en weinig te doen dacht echt waar is iedereen, maars' avonds kwamen de mensen naar buiten om weer naar de feesjes te gaan, heb daar nog een beachpartie meegemaakt samen met een duitser buckets gedronken en gedanst met de locals was erg leuk..

De dag erna ben ik weer trug gegaan naar ko tao wat ik toch een wat chiller eiland vindt omdat daar overdag gewoon wat drukker en gezelliger is.. hier heb ik een kamer samen met die spaanse jongen die ik al eerder had ontmoed! hij doet hier een cursus van 3 maanden om duikinstructuer te worden dus hij heeft een grote en erg goedkope kamer kunnen regelen...ik denk dat ik overmorgen naar ko phi phi ga dat is aan de andere kant van thailand aan de westkust, daar schijnt het beter weer te zijn want hier is dat op dit moment echt alleen maar REGEN!! maja kan nog wel in me korte broek en hempie overstraat...

groetjes aan iedereen vanuit een regenachtig thailand!!

ps wou foto's plaatsen maar kreeg en schok toen ik me camera op de computer wou aansluiten duss dat doe ik wel een ander keertje

greeetzzzz

  • 25 November 2008 - 12:01

    Arie:

    jij hebt zon, wij hebben regen. Jij hebt regen wij hebben sneeuw, altijd de overtreffende trap voor ons nederlanders.

    Hoe zijn de vrouwen pan? Daar hoor ik je niet over haha..

  • 26 November 2008 - 04:40

    Gerjan :

    haha nou daar blijf ik liever ver van uit de buurt.. al teveel verhalen gehoord van jongens die zo dom zijn geweest en nu hun paspoort of creditcard missen!!

  • 26 November 2008 - 06:44

    Ton:

    Ouweeee goed om te horen dat je het chill hebt! Stuur die vrouwenverhalen maar naar m'n email hahaha
    xxx

  • 26 November 2008 - 12:08

    Rianne Huigen:

    Hey panna,

    Vet grappig, op die boot heb ik twee weken geleden nog zitten kotsen;)
    Ik ben nu in signapore, maar ga over 4 dagen naar Thaiald, ga dan ook naar de Westkust.
    Misschien zie ik je daar!!
    KUS

  • 26 November 2008 - 19:52

    Erwin:

    Panizzie!!
    Moonparty's,biertjes en buckets...klinkt goed ouwe! Have fun daar en succes met het vinden van de zon (en blonde zweedse backpack chicks want die hebben al een creditcard en een paspoort:-).
    laters


  • 26 November 2008 - 23:01

    Roy:

    Sawadee krap falang! Tsjaboy roy vanuit t vriezende NL, regenbuitje niet zo erg, gewoon gauw weer de zon opzoeken. Same same but different! Wil meer horen over je moonpartyz ouwe, schijnen de bom te zijn! Ben wel heeeel erg jaloers op je hoor, je gaat nog heel veel vette en bijzondere dingen zien en meemaken.. Pas goed op jezelf (en je spullen) ;) Take care katoy!

  • 27 November 2008 - 10:34

    Menno:

    Hey panna,

    Goed om te horen dat alles bevalt daar. Kan ook wel wat zon gebruiken maar dat Gaat niet gebeuren hier in NL.

    Echt chill dat je zo snel nieuwe mensen ontmoet. Heb je tenminste wat gezelschap. Laat snel weer wat van je horen en geniet ervan.

    Groeten,

    Menno


  • 27 November 2008 - 13:12

    Marlies:

    Heeeeeeeee mop.
    Blij te horen dat alles goed met je gaat en dat je nog steeds niet bent beroofd. Theo en ik maakte ons ernstig zorgen daarover haha. Leuk je verhalen te lezen. Ik was vorige week naar awake geweest was weer als vanouds leuk maar weinig bekenden dus dat was wel jammer. Verder is het hier nu bere koud in het land. Afgelopen weekend heeft het dik gesneeuwt. Brrrrrrrrr. Net een kaartje voor oud en nieuw gehaald voor een dikke party dus daar heb ik wel weer zin in. Nou ga weer kappen want ik moet nog 300 toetsen ofzo nakijken en verslagen. Maar zometeen lekker 2 weken vrij joehoeeeeeeeee.
    Dikke kus voor jou

  • 28 November 2008 - 17:44

    Diana:

    Topper klinkt allemaal goed hoor , beetje biertjes drinken en gewoon maar zien waar je naartoe gaat!!!
    Heerluk!!!
    Succes met het vinden van de zon heh!!!!!

    Ben benieuwd naar je nieuwe verhalen.......

    Dikke kuzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Gerjan

Actief sinds 02 Nov. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 22607

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: