straight out off bangkok!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerjan - WaarBenJij.nu straight out off bangkok!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerjan - WaarBenJij.nu

straight out off bangkok!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerjan

13 November 2008 | Thailand, Bangkok

Duurde ff maar kan nu eindelijk ff wat van me laten horen!! Bangkok is echt chaoss!! maar op een aparte manier ook wel weer chill dacht dat amsterdam altijd druk was maar hier is het echt gekkehuiss.. je moet er in het begin wel ff aan wennen al die drukte om je heen!!

Toen ik me ouders en me zussie en erik gedag had gezegt op schiphol dacht ik echt van okejj nu gaat het dan echt beginnen.. in me uppie drie maanden van huis ver weg, voelde wel een beetje spanning.. de vliegreis ging opzich best snel, ik zat naast een frans stelletje dat de dag ervoor flink was wezen stappen in amsterdam.. het meisje lag eigenlijk de hele reis te tukken, maar met die gast heb ik opzich nog wel gelachen, hij kon amper engels maar met een beetje gebarentaal en mijn gebrekkige frans kwamen we best ver!

Ik vloog met China airlines.. allemaal van die kleine chinese meisjes die echt geprogrammeerd keihard aan het werk waren.. best grappig om te zien, heb echter geen oog dicht gedaan de hele vlucht zat pal naast het kamertje waar die meisjes met de karretjes eten voorbereiden dus de hele tijd liepen die robotjes in en uit..(en kan echt niet slapen op een stoel)

Eenmaal op bangkok airport aangekomen volgde ik gewoon de groep, had echt geen idee waar ik heen moest, uiteindelijk helemaal aan de andere kant van het vliegveld aangekomen was het punt waar we onze tassen konden oppikken! daarna kwam ik in een hal aan waar ik werd opgepikt door een thais mannetje! hij bracht mij naar mijn hotel!
Onderweg vertelde hij me dat bangkok 10 miljoen inwoners heeft..

Ik had een superchille hotelkamer met zelfs een bad erin, ik was best gaar van de vlucht dus dacht ga ff slapen en dan de stad in, schrok ik om 2 uur snachts pas wakker.. dacht oja naja dan slaap ik hem helemaal wel rond!!

De volgende dag stond ik vroeg op om lekker in bad te gaan maja helaas geen warm water haha domper, dus snel ff onder de douche gesprongen en was meteen wakker!! ik wou de eerste dag bangkok gebruiken voor wat cultureels dus ik
ik wou de tempels in bangkok bezoeken, toen ik naar buitenliep kwam er meteen al zoon tuk tuk mannetje naar me toe en hij wilde mij wel naar alle tempels brengen in bangkok voor een goed prijsje.. dus ik heb ze allemaal bezocht, echt de toerist uitgengen en lekker fototjes gemaakt enzv.. Het grand palace was best indrukwekkend...

Daarna was ik best uitgeput duss ben lekker op me hotelkamer de heinikenontvoering gaan lezen, echt verslavend.. als ik me ff verveel grijp ik meteen naar dat boek haha

S'avonds ben ik eerst wat gaan eten in het hotel.. had maar ff spaghetti besteld omdat ik niet meteen al last van buikkrampen wou krijgen, en daarna naar ko san road!! dacht wel van ja ben wel in me uppie dus wat ga ik daar doen.. besloot om gewoon ergens een biertje te gaan drinken op het terras en dan zou ik wel zien... toen ik eenmaal me biertje voor me had kwam ik contact met een zweeds stelletje..dus schoof meteen maar bij hun aan, super relaxte mensen.. dus de hele avond verder gedronken en geouwehoer over vanalles, later kwamen er nog twee australiers bij dus was werd erg gezellig en zo goedkoop dat bier haha we hebben ook nog ff e-mail adressen uitgewisseld om nog verder contact te houden...

De volgende ochtend moest ik er vroeg uit want ik had maar twee nachten in dit hotel... tijdens mijn tuktuk rit van tempel naar tempel waren we ook nog ff bij het thais tourstich center gestopt.. daar heb ik eeen ander hotel geboekt en de trip naar het eiland Ko Thoa waar ik morgen naar toe ga.. ik ga daar een drie daagse duikcursus doen.. 1 dag les haha, (had niet gedacht dat ik op reis nog in de schoolbanken moest zitten maja het moet nu eenmaal) en twee dagen duiken.. heb nog nooit gedoken duss kijk er echt naar uit...

Vanmiddag ben ik weer ff naar ko san road gegaan .. lekker op terras zitten beetje rondteuren.... echt iedereen komt hier om gewoon lekker te chillen, leuk om te zien!!

Morgen vertrek ik om 6 uur s'avonds naar Ko thao om daar te (leren) en te duiken! en wat ik daarna ga doen weet ik nog niet ik zie het wel.. das nou het lekkere van reizen!

p.s ik heb niet echt gelet op spelling en grammatica

op de een of andere manier kan ik de foto's niet uploaden.. ik heb er maar twee kunnen plaatsen en die stellen niet zoveel voor... ga het ergens anders wel weer fff proberen..

Groeten iedereen vanuit het zonnige thailand!

  • 13 November 2008 - 12:07

    Arie:

    Dude, gruwelijk om te lezen, heb je al maagkrampjes? Ik hou de site in de gaten

    Peace

  • 13 November 2008 - 12:34

    Marr:

    he mop leuk wat van je te horen. Ben benieuwd hoe je het duiken vindt. Hier gaat alles nog steeds zijn gang. Net mijn awake kaart effe gscoord hihi. Weer is drama hier dus geniet maar van de zo. kus mij

  • 13 November 2008 - 14:10

    Zusje:

    gerjaaaan!!!!!! wat heerlijk om van je te lezen! en duiken!!! gruwelijk!!! geniet ervan en hopelijk volgende x weer wat foto's!! zo leuk!! luvyaaa

  • 13 November 2008 - 15:39

    Marjolein!:

    He Gerrie!!

    Stoer man! Heel veel plezier met dat duiken ('k moet er niet aan denken!!). Rustig aan!
    xxx

  • 13 November 2008 - 17:32

    Elin:

    oi444444444dfgdrfg.
    He Ger,
    bovenstaand is door Elin getikt. Komt nog wat:
    ///////.,m v xzssdf;''
    ghhgfghijuyjiuyeq77778i888ikkjkjj44444444444444444444444444

  • 14 November 2008 - 13:24

    Teejoo:

    Panna!! Anders maak je me ff keihard lekker met je t-shirtje en je strak blauwe hemel boven je!!! Wat een drama hier in ons land kwa weer! Ken er goed depressief van worden! Maaar jou verhaal maakt me dan toch wel weer een beetje vrolijk;) Goed om te lezen dat je het naar je zin heb! En voor de tijd dat je je verveelt of moet wachten is 'De Heinekenontvoering' zeker een prima boek om je dan toch wat te kunnen vermaken!;) Zorg je er wel voor dat we goed op de hoogte worden gehouden van al je wilde avonturen. Wil namelijk niks missen natuurlijk;)

    Hou je taai aan de andere kant en tot horens!!

    Houdoe!! (is karnaval in nederland) vandaar;)

  • 14 November 2008 - 15:10

    Isabelle:

    heeyy panna!!!Nou je avontuur is nu dus echt begonnen, leuk verhaal,..en beter dat het contact met mensen zo snel gaat !!
    ohw doe je een biertje voor mij op koh tao??!! Koh tao is echt mijn favoriete eiland. En voorzichtig want voor je het weet zit je daar stucked en wil je nooit meer naar huis :-D

    Groetjessss XXXX

  • 14 November 2008 - 15:11

    Isabelle De Kip:

    heeyy panna!!!Nou je avontuur is nu dus echt begonnen, leuk verhaal,..en beter dat het contact met mensen zo snel gaat !!
    ohw doe je een biertje voor mij op koh tao??!! Koh tao is echt mijn favoriete eiland. En voorzichtig want voor je het weet zit je daar stucked en wil je nooit meer naar huis :-D

    Groetjessss XXXX

  • 14 November 2008 - 17:01

    Niek & Irina:

    Yoooo goed om te horen dat je goed bent aangekomen...klinkt allemaal zeer relaxed! Geniet ervan, en hou ons maar lekker op de hoogte!
    *proost*
    xxx

  • 14 November 2008 - 17:14

    Zusje 3:

    Vette foto's!!!! echt superrrrmooi!! zit met marian de mooie tempels te bewonderen. Zijn al helemaal verkocht aan al die bling bling!!! En de gezelligheid van die straat, met al die vlaggetjes!!! echt zooo leuk!! ben benieuwd hoe je dagje cursus was, nu in de praktijk brengen!! maak je wat mooie shots van de dolfijnen?? ;) Dikke kus van marian en zusje 3 (maaike dus!!) luvyaaaaa

  • 14 November 2008 - 22:34

    Anja(ma Van Belle):

    Hee Panna
    Zo herkenbaar,ook ik was op koh san road en iedereen zit op het terras bij die d&d in waar jij zit.Veel plezier nog,blijf je volgen :-)!

  • 14 November 2008 - 23:11

    Memo:

    Hey Panna,

    Super chill zo te horen. Dat duiken lijkt me echt vet. Hoop nog meer mooie verhalen van je te horen.

    Laterzzzzzzzzzz

    Memo

  • 14 November 2008 - 23:16

    Memo:

    Jojojojo Panna,

    Super chill zo te horen. Dat duiken lijkt me echt vet. Hoop nog meer mooie verhalen van je te horen.

    Laterzzzzzzz

    Memo

  • 15 November 2008 - 21:38

    Papa:

    Hallo Gerjan,
    Hoe is het?
    Heb je al gedoken en hoe was dat.Fantastische foto's. Leuk om te zien.
    Je verhaal was ook geinig. Ik kijk al weer uit naar het vervolg. Groeten uit Lelystad.

  • 16 November 2008 - 17:08

    Diana:

    Ouwe!!!!!
    Goed te horen dat je het zoow naar je zin hebt!!!!
    Geniet er van!!!!!!

    Dikke Kuzzzzzie

  • 16 November 2008 - 17:12

    Diana:

    Ouwe!!!
    Goed te om te horen dat je het zooow naar je zin hebt!!!!
    Vet dat je gaat duiken ben benieuwd!!!!
    Geniet ervan!!!!!!!!!!

    Dikke Kuzzzzzzzzzzz

  • 16 November 2008 - 17:13

    Diana:

    Ouwe!!!
    Goed te om te horen dat je het zooow naar je zin hebt!!!!
    Vet dat je gaat duiken ben benieuwd!!!!
    Geniet ervan!!!!!!!!!!

    Dikke Kuzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Gerjan

Actief sinds 02 Nov. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 22611

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: